Google Adwords reklama a reklama na Facebooku vás dostanú do povedomia zákazníkov

Pre žiadneho podnikateľa, ktorý podniká dlhé roky a doposiaľ ho netrápil výrazný pokles objednávok, nie je príjemné, keď sa dozvie, že objednávky začali ubúdať a zisk rapídne klesať. Situáciu s klesajúcimi ziskami bude musieť riešiť promptne – bezodkladne. V prvom rade je potrebné zistiť príčinu poklesu ziskov. Akonáhle sa zistí príčina poklesu ziskov, je nutné dostať sa opäť do povedomia zákazníkov a presvedčiť klientov, aby aj naďalej nakupovali od jeho firmy.

Google Adwords reklama a reklama na Facebooku vás dostanú do povedomia zákazníkov
Google Adwords reklama a reklama na Facebooku vás dostanú do povedomia zákazníkov (Foto: unsplash.com)

Klientov presvedčí aj vhodnou prezentáciou firmy – reklamou.

Reklama na najznámejšej sociálnej sieti

Predstavovať najznámejšiu sociálnu sieť, na ktorú sa registrujú mladšie, ale aj staršie ročníky, vám pravdepodobne nemusíme. Sociálna sieť založená v roku 2004 mladým študentom, ktorá mala slúžiť len v rámci univerzity, je v súčasnosti veľmi vyhľadávanou nielen medzi súkromnými osobami, ale aj medzi podnikateľmi. Veď na Slovensku je registrovaných na túto sociálnu sieť viac ako dva a pol milióna Slovákov, čo je skoro polovica občanov našej krajiny. Niet divu, že veľké firmy investujú nemalé peniaze do reklamy na Facebooku. Užívatelia tejto sociálnej siete už pri registrácii zadávajú údaje, ktoré sú potrebné pre zacielenie reklamy, ako vek, pohlavie, bydlisko a záujmy. Reklama na Facebooku funguje štandardnými spôsobmi – platí sa buď za zobrazenie reklamy, alebo kliknutie na ňu.

Ak nemáte čas sledovať novinky týkajúce sa reklamy na Facebooku, zverte sa do rúk skúsenej reklamnej agentúry. Reklama na Facebooku vám pomôže dostať sa do povedomia zákazníkov a presvedčiť ich, že vy ste ten, u koho by mali daný produkt nakupovať.

Google Adwords reklama

Google, ako jeden z najpoužívanejších vyhľadávačov, vám môže pomôcť dostať sa opäť do povedomia zákazníkov. Google Adwords reklama patrí k najpoužívanejším formám PPC kampane a dokáže vás posunúť na popredné priečky vo vyhľadávačoch, čo vám nielenže zvýši návštevnosť firemnej web stránky a eshopu, ale celkovo zvýši zisk vašej firmy.

Text:PR